• IKATAN MUSLIMIN MALAYSIA (ISMA) komited dalam memikul amanah sebagai organisasi yang memberikan kebaikan kepada seluruh masyarakat sama ada dari aspek kebajikan sosial, pembangunan insan, kekeluargaan, pembangunan remaja dan belia serta wanita.

  • Gambar aktiviti...

    DSC_0907a

    DSC_0923a

    DSC_0940a

    DSC_0943a

    More Photos
  • Pengunjung

    • 43,087 Pelawat...
  • >>

AKADEMI IKATAN MUSLIMIN

AKADEMI IKATAN MUSLIMIN

MENAWARKAN PROGRAM PENGAJIAN SIJIL TINGGI AGAMA

DAFTAR SEKARANG .

2 Respons

  1. assalamualaikum,,saya lepasan spm bukan aliran agama,saya tiada basic arab langsung,spm saya ade ambil pendidikan islam dan tasawwur islam,itu sahaja/keputusan spm saya hanya 4A,3B dan 2C,bolehlah saya mengambil STAM di akademi ikatan muslimin ini?? berapa tempoh pengajian STAM di akademi ini? saya betul2 berminat untuk mengambil STAM kerana mahu meneruskan pengajian di universiti al azhar. saya begitu berminat mendalami ajaran islam, bantu saya..

Tinggalkan Jawapan

